Börjar bli nervös...

Inom snar framtid ska jag hem till Emmaljunga och träffa familjen. Och blir tyvärr inte samma roliga träff som det brukar bli...utan idag är det "familjemöte" som väntar. Skrämde upp min lilla familj igår på bloggen så idag är det dags att berätta *suck* Måste dock erkänna att jag skrev det jag skrev igår lite medvetet just för att Malin skulle läsa det. Jag vet nämligen inte själv när jag hade vågat ta upp mina "problem" så genom att nämna det här visste jag att Malin skulle tvinga mig att berätta.

Kommer dock att bli sjukt jobbigt att sitta inför mamma, pappa och Malin och förklara vad jag menade. Hatar att erkänna när man är svag eller har problem för folk. Och speciellt för en egen familj för att man är rädd att göra dem besvikna...man vill ju alltid att familjen ska vara så stolt som möjligt över en men det är bara till att inse att man inte är perfekt.

Börjar faktiskt blir lite nervös :(

Menmen, förhoppningsvis så leder ju detta till en förändring som kan göra mig lite gladare...

Kram så länge

Och PS sitter inte och deppar ihop helt nu...är nämligen fortfarande SJUUUKT glad över mina gratis biljetter :D:D:D

Kommentarer
Postat av: fine

hehe, alla förändras med tidens gång :) de har blivit lite mer till åren nu än när vi åkte skolskjuts tillsammans :D kramar

2008-10-16 @ 15:57:04
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Helena o Leon

Hoppas det inte är något allvarligt.. bra att du tar steget o berättar för familjen.. Tänker på dig.. Men hoppas du får trevligt imorogn iallafall.. Kram från Helena o Leon

2008-10-16 @ 16:36:03
Postat av: fine

jag vet exakt hur det känns anna, har varit i precis samma situation. Kom ihåg att familjen är det enda man har, så lita på att de älskar dig och vill ditt bästa.

stor kram

2008-10-16 @ 18:03:13
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0