Dags att krya ner...

Ska nu krypa ner under mitt lilla täcke och drömma mig bort lite...och även lyssna på lite mer Glasvegas innan man somnar :D Är så galet bra!! Och har nu fått skickat några akustiska versioner på favoritlåtarna av M så det lär bli att jag somnar till dem....

Glömde nämna det innan men fick reda på lite saker som faktiskt fick mig att må lite bättre idag...känns bra att veta att man inte var helt ute och cyklade i alla fall även om det inte slutade som man en gång hoppades. Men ni känner mig...jag klarar mig alltid. Och har just nu så mkt annat att tänka på...har inte tid att undra vad som kunde ha varit om saker och ting varit annorlunda. Det är som det är och jag måste först och främst ordna upp lite annat innan jag kan tänka på fortsättningen. Men som sagt var jätteskönt att höra att man inte var helt ensam utan att vi var två...

Sov gott alla, så höres vi imorgon
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0