Hemma en snabbis...

Hej alla :D

Är hemmai Hässleholm igen, sov ju hemma i Emmaljunga inatt och nu är det gjort. Har pratar med min familj så nu blir det ett steg i taget antar ja. Känns skönt att det första steget är taget och känner mig ganska hoppfull idag i alla fall...

Ska inte stanna i Hässleholm så länge idag dock utan ska skumma igenom min hemtenta lite och göra lite anteckningar om vad jag har fått med för klockan 1 ska jag ner på stan och luncha med Jossan :D:D Blir väl att gå igenom vad vi har skrivit och sen bara skvallra lite om våra liv antar ja...och självklart en tur till VeroModa också!

Efter det ska jag sätta mig på bussen hem till Emmaljunga för att göra mig redo för kvällen :D För idag är det dags!!! Klockan 8 kommer vi att stå utan för Tivoli i Helsingborg och hämta mina gratis biljetter till MARKUS KRUNEGÅRD *wohoo* Kommer att bli så sjukt bra det känner jag bara på mig...kommer äntligen att få se honom live och framföra mina favoritlåtar Jag är en vampyr, Ibland gör man rätt ibland gör man fel, Stjärnfall och Samma nätter väntar alla (för att bara nämna några)

Vill att kvällen ska komma NU...eller nja vill första luncha med Jossan men sen vill ja ha kväll :D:D:D

Höres senare...sitter anatgligen i Emmaljunga och skriver då ;-)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0