Hemtenta=sjuuuk tråkigt

Jaha, då har man suttit några timmar och försökt sig på att i alla fall skriva några sidor innan dagen är slut. Vill helst ha fråga 1 klar idag så att man kan låta den ligga ngn dag sen. Problemet är bara nu att jag har fastnat, vet inte alls hur jag skri skriva eller fortsätta *suck* Och gör nu istället allt annat...pratar med M på msn, lyssnar på musik, pratar i telefon med syrran, skickar sms och bestämmer träff med Emma om när vi ska ses ikväll. Ska nämligen träffas och se Bonde söker fru tillsammans :D:D Och snart kommer jag väl att börja diska eller städa bara fär att slippa hitta en fortsättning....

Hemtenta i politisk ekonomi är så sjuuukt tråkigt....

Och när jag tittar ut så blir jag ju bara mer deppig! Hösten är inte kul alltså...när solen är framme och det inte blåser så är den ganska vacker (så länge löven är kvar) men tyvärr är större delen av den bara kall och regnig. Hatar det :(

Tror att ett skumbad börjar locka lite *haha* Med levandeljus och Glasvegas i bakgrunden...mmm...får kanske bli det :P



Kram så länge....

Kommentarer
Postat av: baloo

åh jag vill också ha badkar! d e så sjukt nice på hösten o vintern att glida ner i. förlorade mitt badkar när jag bytte lägenhet i våras :( förövrigt så kan jag såå relatera till din pluggångest. sitter själv inne och försöker ta mig igenom föreläsningsanteckningar och tråkiga övningsupgifter :( tur att jag har P3 som muntrar upp iaf :)

2008-10-15 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0