Höstdeppig...men känns lite bättre

Har varit lite höstdeppig idag, eller började redan lite förra veckan man idag kände jag verkligen att jag hade kunnat stänga in mig i min lägenhet och stanna här i några månader...dock titta ut i december så klart och NJUTA av julen som jag bara älskar men hade lätt kunnat låsa in mig tills dess. Idag var verkligen en sån dag när jag bara var trött på ALLT. Dock känns det lite bättre nu och av den underbara anledningen MUSIK...

Har större delen av eftermiddagen lyssnat på ett band som heter Glasvegas och de är vekligen ett galet bra band. Musiken, texterna, sångarens röst och dialekt (som en viss persom var tvungen att lägga till :P) så har kvällen i alla fall blivit räddad. Ännu en gång får man tacka M för musiken...dagens hjälte helt enkelt :D



Och ta bara en titt på denna texten till en av derad BÄSTA låtar Geraldine....

When your sparkle evades your soul
i`ll be at your side to console
when your standing on the window ledge
i`ll talk you back from the edge
i will turn your tide
be your shepard and your guide
when your lost in the deep and darkest place around
may my words walk you home safe and sound

when you say that im no good and you feel like walking
i need to make sure you know thats just the prescription talking
when your feet decide to walk you on the wayward side
up upon the stairs and down the downward slide
i will turn your tide
do all that i can to heal you inside
i`ll be the angel on your shoulder
my name is Geraldine, im your social worker

i see you need me
i know you do


Galet bra eller hur  :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tatueringen är en familjehyllning, en omskrivning av madejoges som är allas namn :)

men du skall bli...pilot? veterinär? luftballongsförare? president? vilket program går du? svårt att klura ut ;)

2008-10-13 @ 19:34:55
Postat av: fine

swooosch sa det så hade jag kommenterat utan att skriva under!

2008-10-13 @ 19:35:29
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Sannornas reklamtjej

Hos Sannorna kan du stödja Rosa bandet och samtidigt få ut något av det själv.



Just nu har Sannorna flera olika smycken att köpa där stora delar av priset går direkt till Rosa bandet.



Gör som hundratals andra och köp ett smycke du också!



Just nu har Sannorna även 10% rea på utvalda halsband.



Kika här: http://sannornas.blogg.se/2008/october/under-hela-oktober-manad.html

Postat av: fine

du om någon skulle inte ha problem med att bli prinsessa. Kanske kan du bli prinsesslärarinna? komma i tyllkjol varje dag till jobbet? skulle säkert bli uppskattat! :D

2008-10-13 @ 21:14:28
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0