JAG VANN!!!!!!

Haha, jag är så lycklig just nu...satt här för bara ngn minut sen och svor över tentan. Har verkligen fastnat just nu och har inte skrivit mer än 1 sida idag *suck* Men nyss fick jag världens bästa mejl från en tjej som heter Malin! Och nej det var inte från min syster eller Malin Westerberg utan från en tjej som är ansvarig för Markus Krunegårds spelning på Tivoli i Helsingborg imorgon. Och gissa vad??? Jag har fått GRATIS biljetter till konserten imorgon :D:D:D

Så imorgon får jag ta med en kompis och se konserten gratis, kommer att stå på en lista när det är dags att gå in *wohoo* Så lycklig jag är nu!!!! Måste ringa syrran och berätta...hon hade nämligen lovat att följa med som sällskap imorgon så att jag slipper se honom själv. Fan va härligt att kunna säga att vi nu får se honom GRATIS...

Tihi :D:D:D


Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis gumman! du har sånt himla flyt när det gäller att vinna biljetter, vilket vi alla uppskattar :)

2008-10-16 @ 13:29:10
Postat av: fine

fan va GRYMT!!! grattis <3

2008-10-16 @ 18:01:25
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0