Längtar....

Då är klockan fem och om bara 2 timmar så sitter jag och syrran i en bil på väg till Helsingborg :D Jag vet att jag tjatar men jag ÄLSKAR Markus Krunegård och jag bara längtar till jag står där framför scenen och ser honom kliva in. Syrran däremot är lagom glad, hon vet inte ens vem killen är men har ändå lovat att ställa upp söt som hon är. Du är bäst Malin!!!



Ser mest fram emot att skrika med i rader som:

O din morsa var lycklig igen med nån ny kille igen. Dom stod o pussades på balkongen
Sen en vecka senare var det inget mer med det. Hon stod o rökte o skrek under fläkten
"Jävla karlar varför ska det vara så förbannat svårt o ni två hör på se upp så att ni inte också blir såna jävla svin"

Eller varför inte dessa raderna:

"Markus jag är din tjej men berätta inte för nån du verkar va sån man kan lita på"
Men jag som aldrig hade blivit kysst kunde inte va tyst o dan efter läckte det ut
o du gjorde slut

Eller:

Du vet var det sitter och siktar tills du riktigt säkert vet att det hittar in
Där ingen annan kommit in. Hjärtat väljer blint

Och raderna från den Samma nätter väntar alla:

Ångrar att jag aldrig svarade. Att jag bara lät dig vara
Samma nätter väntar alla. Utan dig är alla kalla
Långa mörka utan sömn. Du ligger med nån annan tönt

Tror ni börjar förstå nu :D:D:D
 
Ska dock börja fixa vid mig lite nu, man vet ju aldrig vart vi hamnar efter kvällens spelning ;-) Och sedanär det dags att äta ngt...och idag har jag turen att få grillat och hasselbackspotatis *mums*

Höres imorgon då jag förhoppningsvis har varit med om årets bästa spelning!!!

Kramar i massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0