Lite gladare igen...

Har nu kommit hem efter att ha spenderat några timmar hos Emma. Käkade lite pizza, drack cola, pratade killar och såg Bonde söker fru. Var så skönt att komma ut från lägenheten och bara ha kul för några timmar! Vad jag älskar mina vänner ibland...utan att de vet om det så får de mig att glömma allt annat och bara skratta och njuta av livet. Var nog precis vad jag behövde idag. Var jobbigt där ett tag!

Är i alla fall hemma nu och det känns helt okej...lyssnar på Glasvegas och tittar på tv. En vanlig kväll för mig alltså, men tack vare besöket hos Emma så sitter jag inte och överanalyserar mitt liv i alla fall *haha*

Vill även be om ursäkt till alla som har hört av sig och är oroliga! Jag kommer att berätta mer sen, men måste börja någonstans och familjen blir först. Malin var ju en av dem som har ringt ikväll så imorgon har jag inget annat val än att åka hem. Och det är kanske lika bra...få det gjort liksom. Får se vad som händer efter det...

I alla fall TACK för att ni bryr er :D Älskar er!!! Ni betyder allt....



"I get by with a little help from my friends."
- John Lennon

"Best friends just won't leave your side"
-Blink182

"If you should die before me, ask if you could bring a friend."
- Stone Temple Pilots



Kommentarer
Postat av: fine

Hej hjärtat, bra att du mår bättre nu! Tack för dina snälla ord, jag trivs jättebra i håret. Har nog haft alla världens frisyrer, i våras var det ju stort permanent med afrolook och nu detta. Förändring är roligt, det är bara hår - det växer ut igen! :D



Pappa har gjort illa sitt knä genom att ramla och bända ut det i fel riktning, så det är jättesvullet och han haltar fram med lindat ben. Men han är ju en kämpe utan dess like så han springer nog snart igen :)



Stor kram

2008-10-15 @ 23:01:30
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0