Mitt lilla hjärta tog ett GLÄDJESKUTT :D:D:D

Idag tisdagen den 14 oktober så hände det...undrar ni vad??? Tihi, är så lycklig just nu för udag släpptes listan på vilka låtar som ska vara med i MELODIFESTIVALEN 2009 *wohoo* Just nu, det är dags igen för lilla mig att samla på mig tidningar, lyssna på alla pressmeddelanden och tv-framträdanden för att samla på mig så mkt fakta om årets stora händelse *haha*

Vet att många tycker att jag är helt galen som kan tycka att Melodifestivalen är såååå rolig. Men älskar det!!!

Och även om inte några artister har börjats diskuteras så kan man ändå lista ut lite namn ;-) Ser ut som att Alcazar, Måns Zelmerlöw, BWO, Lasse Lindh, Johan Becker (famfactory för er som inte minns), Sarah Dawn Fine, Caroline af Ugglas, Emilia och Ola kan vara några av dem vi får se nästa år. De flesta av dessa personerna är nämligen upphovmännen till några av de låtarna som blivit valda att delta. Och de andra var inte så svåra att lista ut :P

Kommer att följa fortsättningen med spänning ;-)

Kommer nog inte att åka till Emmaljunga idag då jag nyss pratade med Malin och hon berättade att mamma glömt mobilen hemma idag. Inte lustigt att man aldrig fick svar :P Så jälva typiskt liksom. Då får det istället bli så att man åker hem imorgon och så får jag städa på torsdag istället...jaja sånt är livet. Det jobbiga nu är att jag inte plockat fram ngn mat och har typ inget hemma *ahhh*

Pizza idag kanske...får se

Kramar

Kommentarer
Postat av: fine

som dessan alltid säger: du har elefantminne fine, elefantminne!

plus att jag nog är lite störd, kommer ihåg de mest störda sakerna. som att ellie hade en röd fläck på mattan i sitt rum för det hade skett en olycka när hon och nån spelade tjejsnack. hahahah. jag kanske borde jobba som något där man måste vara bra på att minnnas.....barndomssaker?

hmm, skall börja leta på ams.se direkt! :D

2008-10-14 @ 17:51:22
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0