Pilot? President?

"pilot? veterinär? luftballongsförare? president? vilket program går du? svårt att klura ut ;)"  Fick nyss denna kommentaren från underbara Fine och höll på att dö av skratt.....helt jävla underbart *haha*

Om det är fler personer som inte riktigt förstår vad det egentligen är jag pluggar så kan jag ju ta och berätta det nu...även om jag nu önskar att jag gått presidentlinjen, den verkar riktigt nice :P

Jag studerar till gymnasielärare i samhällskunskap och religion...är inne på mitt 3:e år och har 2 kvar. Just det!!! Min utbildning är 5 år lång och så blir man inget mer än en gymnasielärare. Vågar påstå att det nog är lättare att bli president ;-)

Kommentarer
Postat av: fine

tror du inte att jag drömde om dig inatt!! Ingen prinsessklänning dock, men både du, ellie och emma var med. haha. Och MASSOR av barndomsminnen, typ ditt rum, din skrivbordslåda som var full med godis, och det sjukaste av allt: jag kom iihåg att du hade jättefina sockor med flamingos på, som jag så gärna också ville ha. Gud, i drömmarnas värld kan verkligen gamla minnen dyka upp! :D <3

2008-10-14 @ 06:55:07
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0