Tillbaka till hemtentan...

Jaha, då ska man försöka skriva ihop ngt smart om fråga 2 då alltså. Är fortfarande inte helt klar med fråga 1 men det är tillräckligt bra för att ligga ngn dag till. Blir jag klar med fråga 2 idag så kommer jag bli galet glad i alla fall :D Kan i så fall ignorera tentan till på måndag och börja läsa igenom och fixa till det som inte låter bra eller lägga till sånt jag missat...Håll tummarna för mig!!

Sitter annars och är lite kluven idag...är ju torsdag så har ju min yoga idag men tyvärr har man även ett möte samtidigt. Känner inte alls för mötet, vill ju gå på min underbara yoga. Men nu är man ju invald att sitta i denna nya styrelse så vet inte om yogan är en okej ursäkt liksom.  Får fundera på det och ringa och beklaga mig lite hos mamma och hoppas att hon säger att "klart du ska gå på yogan om det är det du vill"

Inte så stor risk kanske...men man kan ju hoppas :D

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0