Adlibris-bajs...

Jag fattar inte vad det är för fel på Adlibirs??? Jag kan alltså inte beställa ngt från den sidan...2:a boken jag försöker med på 2 veckor men som det bara inte går att få ordern bekräftad på. Så fort jag ska trycka fortsätt efter att jag valt vilken frakt jag vill ha typ så loggas jag ut. Blir tokig *haha* Lite överdrivet kanske...men ändå :P

Glömde förresten nämna i förra inlägget hur kul det är med alla som lämnar komentarer :D Är verkligen jättekul att läsa!!! Och lovar Helena & Leon att inte avslöja ngt om vad som har hänt i Greys Anatomy. Gäller självklart alla de andra serierna också. Ska försöka vara tyst som en mus även om det är riktigt svårt när det gäller några av serierna. Vill speciellt avslöja vad som händer i Prison Break men ska låta bli....min syster skulle slå ihjäl mig annars *haha*

Är väl dags att laga mat snart...TRÅKIGT

Höres sen
Kramar

Kommentarer
Postat av: fine

du är så söt anna, vet du det? har dig på bloggkoll så varje gång du skriver så knackar jag mig in här, och blir alltid lika glad, tokmaja! :)

stor kram i höstkvällen!

2008-09-29 @ 17:24:03
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

haru ingen liten vän med minifötter som jag? :P

2008-09-29 @ 18:56:02
URL: http://.fine.webblogg.se/
Postat av: ida

Ja visst är det alltid lika kul att få en liten kommentar! det är det bästa!=) underligt det dära me att du inte kan beställa böcker. Jag har inte haft problem med det.. fast har inte beställt mer än 2 ggr där ifrån:P

2008-09-29 @ 19:28:21
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0