Ajajajaj........

Verkade som min myskväll blev sådär alltså...är nu inne på min andra film och det blev tydligen en Jessica Alba kväll. För första filmen jag såg var The Love Guru och den andra som håller på just nu är Awake (båda filmer med Alba i). Och The Love Guru var ingen höjdare, visserligen hade den sina stunder där jag skrattade men jag är verkligen inget Mike Myers fan. Faktum är att jag oftast har jättesvårt för honom så varför jag överhuvudtaget började se den kan man ju fråga sig menmen...gjort är gjort! Dock var Justin Timberlake jävligt skön i filmen, ett stort + på honom...


       


Den andra filmen, som jag alltså ser nu, är Awake. Och anledningen till att jag skriver här och ser på den samtdigt är för att jag har lite svårt att titta på den. Filmen handlar nämnligen om en kille som är vid medvetande under en operation utan att läkarna vet om det. Och allt blod man ser och hans smärta gör att  jag har lite svårt att se på den. Måste dock erkänna att det kom en liten vändning i filmen som man inte anade. Snyggt!!! Ska dock inte skvallra finns väl personer som vill se den :P

Men inser ni att detta faktiskt kan hända...att typ vara vaken under en operation där man verkligen borde sova. Att känna ALLT utan att kunna säga ngt för att alla tror att man är under narkos liksom. FY FAN!!! Händer tydligen 1 av 700 patienter...så oddsen att detta ska hända en själv är kanske inte så stora men ändå. De FINNS...

Och jag har ju opererats 2 gånger och omjag bara tar tag i det så ska det ju bli en operation till. Har dock lyckats undvika det i 3 år...mamma och pappa är inte så glada. Inser ju att jag en dag måste ringa men så länge jag kan vänta så gör jag det. Hatar sjukhus och nålar...

Efter detta blir det att läsa igenom anteckningarna en sista gång och sedan sängen....

Så godnatt på er :D:D:D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0