Bio med familjen....

Hej alla glada...

Har nu precis kommit hem, har ju varit duktig idag och haft lite gruppstudier. Och nopp blev inte thaimat men fick äntligen testa på nya Bjärnors :P Har inte varit där sedan de renoverade så idag passade vi på. Vet inte riktigt vad jag tycker om det dock. Disken har blivit jättebra, förut fick man ju inte plats där så det är verkligen ett stort + nu...men annars nja. Får nog gå dit lite mer för att vänja mig....Så när någon vill fika är jag på :D:D

Sitter just nu och finslipar lite på ett arbete som ska in imorgon. Är fortfarande bara en massa blablabla...men har finslipat lite på det. Tror dock inte att denna inlämningsuppgiften spelar någon som helst roll för betyget sen! Så bryr mig som sagt inte alltför mkt...

Ikväll ska jag på bio med familjen och det bästa av allt är att jag hinner hem till Filip&Fredrik...jag älskar verkligen det nya programmet. Tycker det är APKUL *haha* och vill inte missa en sek. Kan tycka att det är lite tråkigt att det går 3 dagar i veckan för blir svårt att se alla avsnitt känner ja. Inte för att det kanske har så stor betydelse men vill som sagt se ALLT...

Annars tror jag inte att det händer så mkt mer idag. Hoppas som sagt fortfarande lite på en träff med Emma. Ska höra av mig till henne så fort jag är klar med arbetet och se om hon är ledig! Annars kanske vi kan hinna med en träff efter skolan imorgon...får se hur det bli :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0