Börja om från början

Så, första inlägget ännu en gång...bestämde mig nämligen för att börja om från början. Varför? Önskar att jag kunde ge ett bra svar på det men var bara tvungen att ta bort allt kände ja!!!

Sitter just nu och är sjukt duktig enligt mig själv. Håller nämligen på med skolarbete! Och tro mig det tillhör inte vanligheterna....har precis läst en artikel om varför barn arbetar och det varfaktiskt en väldigt intressant artikel. Så inte nog med att jag läst den jag tyckte t.o.m att det var SPÄNNANDE.

Annars sitter jag fortfarande och grämer mig lite över min ekonomi...den är verkligen inte på topp. Och även om jag ångar köpet av bilderna från "min dag som modell" lite så är bilderna ett ganska kul minne. För det var verkligen jättekul...ser fram emot att göra om det. För JA, ska dit minst 1 gång till i alla fall. Övning ger väl färdighet *haha* Har redan bestämt mig för att jag kommer att vara sjukt snygg på bilderna nästa gång. Här är i alla fall några av bilderna som togs i måndes...

                                                         


Ikväll kanske det blir filmkväll med tjejerna men inget bestämt än....antar att jag vet svaret om några timmar. Om inte annat så är det ju TopModel och Filip&Fredrik idag också :D:D:D Plus att jag har senaste avsnittet av Prison Break på datorn så ska nog kunna roa mig idag också....

Vi får väl se....
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0