Dagen efter....

Så, igår var man alltså ute med flickorna (Malin, Malin, Ellie och Sofie)...och kvällen blev helt okej. Kanske inte den bästa utekvällen men skyller det dock på min huvudvärk och nya skor. Sista 2 timmarna hade jag så ont i huvudet så jag hade kunnat börja gråta. Andra gången det händer på 1 vecka...kanske är ngt man borde kolla upp???

I alla fall..kvällen började först med att samlas hemma hos mig...som vanligt :P Och där dracks det och pratades skit, precis som en förfest med tjejer ska vara :D När klockan sedan blev strax över 11 så drog vi oss till Björket. Hade nämligen kommit överrens om att vi skulle vara där innan tio i tolv så att vi bara behövde betala 10 kr. Vägrar ju sponsra Björket med mer liksom *haha* Och ja, hur var det där? Ett enkelt svar på den frågan är väl att vi slutade kvällen på Kingan. Det hade nog kunnat vara roligt på Björket om vakten hade kunnat vara så gullig och släppa in Malin (syster) i Golden room. Vi var nämligen 5 tjejer ute varav alla utom Malin är över 23 år. Då kan jag ju tycka att när alla utom en är över och den sista tjejen fyller 23 i januri så hade du ju kunnat vara så schysta och släppa in henne. Men icke, vakten vägrade och detta innebär att vi alla fick vara ute på stora dansgolvet och hur kul är det när alla andra som är där är typ mellan 18-20. Så nä då ringde vi Kingan och drog dit istället :P Sa ju att vi skulle hamna där *haha*


               


Väl på Kingan blev det lite bättre. Folket var betydligt äldre och musik sjuuuukt mkt bättre (enligt mig i alla fall) men som sagt tog huvudvärken över och drog ner stämningen ganska mkt. Vi var dock alla väldigt sega och ingen av oss var direkt på topp menmen...kan ju inte ha en toppenhelg varje helg? Eller???

Sitter just nu dock och analyserar kvällen...för hände ändå en del som måste tänkas igenom :P

Annars är jag väldigt seg idag och tror till och med att jag börjar bli förkyld :( Var väl min tur nu...alla andra verkar ju vara det! Har dock fått en förfrågan om att åka på söndagskrök i Höör idag...och vet nu inte riktigt vad jag ska göra. Kan säkert bli kul, men vill inte dricka idag och då vet ja inte hur det kommer att vara att sitte med en massa människor man inte känner. Människor som då också dricker *hmm* What to do????

Dagens låt: Ibland Gör Man Rätt Ibland Gör Man Fel - Markus Krunegård

Kram så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0