Dags att ta tag i saken...

Har precis kommit upp ur badet efter min lilla powernap som blev lite längre än planerat. Funderar just nu på vad jag ska äta. Helt glömt bort att att plocka fram ngt och har nästan inget i kylskåpet så kan inte blanda ihop ngt heller. Kan hända att det blir pannkakor och det låter ganska nice *mums*

Måste även få tag på Ellie och se hur det går för henne och när hon tror att hon kommer till stan. Är meningen att vi ska ut ikväll...blir dock en nykter kväll för oss båda tror ja. Inte alls sugen på att dricka men det kan ju ändra dig :P Fick även ett sms från Charlotte som undrade om vi var sugna på att gå ut i K-stad ikväll. Måste erkänna att det lockar ganska mkt men tror det blir kingan ändå. I nyktert tillstånd brukar jag inte ha så kul i K-stad så nästa helg kanske. För jag hoppas att du (CHARLOTTE) minns att du ville hitta på ngt den 27:e!!! Om det blir tjejkväll eller fest bryr jag mig dock inte om...bara vi hittar på ngt :D

Sitter förresten och lyssnar på Here in your arms - Hellogoodbye en låt som var stor *hmm* var det förra sommaren eller sommaren 2006??!!  Kan t.o.m vara tidigare ändå...tiden bara springer iväg. Kan inte fatta att det var 3 år sen jag var i Aussie? Det är t.o.m nästan exakt 3 år sen på dagen som jag och Ellie åkte dit, Vill tillbaka!!!! Va fan gör man i Sverige liksom :S När man kan vara där i värmen och bara njuta???

      

Jaja, dags att ta tag i sig själv nu...börjar faktiskt bli lite hungrig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0