Det var en gång...

och den var grusad! Just det Anna är frisk(-are) och ska snart ta mig till Emmaljunga. Ska vara duktig och klippa lite gräs och sedan blir det till att åka hem och bråka lite med Malin :P Tror kanske att jag stannar i Emmaljunga under dagen sen, så kommer nog inte hem förrän sent ikväll. Eller ja, det beror ju på om min familj har planer eller ej. Om de inte ska vara hemma så stannar jag ju självklart inte heller.

Har dock inga andra planer så hoppas verkligen att de inte ska iväg. Är inte tillräcklig pigg för att orka hitta på ngt alt för seriöst. Och det är det bästa som finns att bara vara hemma med familjen och se på film eller spela spel. Får inte glömma att ta med mig lite växel om vi nu skulle spela lite kort. Vilket brukar vara det vanligaste när jag kommer hem.Blir antingen Chicago eller Texas Hold Em om Berra skulle dyka upp. Tror även att Dan (mitt kusinbarn) och har inte hunnit träffa honom ännu så om han och Berra kommer över så blir det absolut lite kortspel :P

Funderar just nu på att gå till stationen lite tidigare för att hinna inom Vero Moda...ska tydligen fira 8 år så de har kanske några bra erbjudanden så då måste man ju passa på ;-)

Ja, tror allt att det blir så :D
Vi höres ikväll...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0