Emmaljunga...

Är hemma i mitt underbara Emmaljunga....världens paradis för att lite enkelt beskriva det :D Älskar verkligen att vara hemma. Är egentligen lustigt hur mkt man kan älska platsen man vuxit upp på. Men jag gör verkligen det!!! Här finns så mkt i minnen och platser som bara gör mig så lycklig. Även om personerna som jag älskade inte finns kvar, de flesta har i alla fall flyttat härifrån så är det ändå så många av oss som pratar om att en dag flytta tillbaka. Och även om jag inte just nu tror att det kommer att hända på mkt länge och det faktum att jag börjar tro att Vittsjö kommer att bli ett ställe jag köper hus p.g.a av närheten till alla sjöarna (är så vackert) så är det som sagt ändå underbart att komma hem.

Blir riktig tjejkväll hemma idag då pappa är ute och blir avtackad av sitt gamla jobb på Cats idag....så det ska grillas och göras potatis i ugn och har även handlats hem lite snacks till kvällen. Ska ju som sagt stanna här till senare ikväll så tvingade ju självklart dem att handla hem både gottis och cola :P

En riktigt myskväll hemma i Emmaljunga helt enkelt...

Vi höres senare
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!

hoppas allt är bra. skulle bara berätta att jag ska vara med på matchen imorgon, men kommer troligtvis inte spela. kom gärna och kolla om du vill, är på tyrshov 12.00

om vi inte ses imorgon får du ha en bra helg!

kram

2008-09-26 @ 19:50:34
Postat av: fine

tänk om vi skulle ha en emmaljunga reunion för 85orna... det tror jg skulle ha varit jätteroligt, att få träffa sina fina barndomsvänner igen. Tänk så många minnen vi har ihop :)

2008-09-27 @ 18:09:32
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0