Fan också....

Det är ju bara jag som kan ha oturen att vakna tokförkyld och ha feber samma dag som den nya kursen börjar. När jag vaknade så kunda jag knappt andas eller öppna ögonen. Trodde först att jag kanske bara blivit riktigt jävla förkyld och att det var därför jag mådda så dåligt...men icke! Kände mig så lustig att jag efter en stund bestämde mig för att ta febern och japp, feber hade man :(

Så ligger nu ochhar jätteångest över att jag missar skolan idag...var ett tag inne på att gå i alla fall. Men har för hög feber för det så hade aldrig orkat ändå. Är ju bara så typiskt att det är en ny kurs och har 2 föreläsningar idag och så missar man dem....AHHHH.

Tycker även lite synd om Jossan, tydligen kommer inte Frida heller idag (antar att hon också är sjuk). Vilket innebär att hon nu får ta antecknigar till oss båda och är ensam. Visst hon har ju resten av klassen men det är ju ändå vi som är supertrion. Vet hur det känns när de båda är borta om man känner sig så ensam :-(

Ska väl ta och krypa ner i sängen igen snart....bara det att jag nyser hela tiden och måste snyta mig konstant. Varit uppe i kanske 1 timme nu och jag överdriver inte när jag säger att jag fått snyta mig 50 gånger redan. Kan ju bli tokig för mindre *suck*

Höres sen och hoppas jag vaknar FRISK
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0