Folket hade rätt....

Ojojoj...har nu kommit hem från mammas jobb där jag fick utskrivet lite viktiga papper. Fick nu även chansen att säga hejdå till mamma innan hon och pappa åker till Italien imorgon. Får nog slå pappa en pling sen också. Fast måste erkänna att det finns en liten del av mig som vill överraska dem på stationen imorgon. Det jobbiga är ju dock att det åker klockan 05.30 typ :S Kan bli svårt att orka upp känner mig och speciellt eftersom att jag ska till skolan sen. Hinner ju dock säga hejdå, gå och lägga mig och sova 2 timmar innan jag ska upp igen....hmm what to do? Tål att tänkas på :D

Skulle i alla fall ha handlat efter mammas jobb men självklart öppnar himlen sen och inget paraply hade jag heller...och hur kul är det egentligen att gå i ösregn med matkassar??? Så nä, struntade i det och joggade istället hem. Det störiga är ju dock att nu verkar regnet ha försvunnit och tror t.o.m att solen tittat fram. Är ju så TYPISKT!!!

Har i alla fall sett klart filmen som en del personer har rekomenderat till mig. Tänkte först att det nog inte var ngt att se och har därför ignorerat den en längre tid. Men igår gick det inte längre! Kanske p.g.a det faktum att jag inte hade ngt att se och höll på att dö av tristess. Fick dock en massa tips filmtips igår efter att jag ropade på HJÄLP över msn *haha* tack så mkt...ni är jättegulliga :D:D:D

Så vad såg jag nu då??? Jo, det blev IRON MAN med Robert Downey Jr, Jeff Bridges och Gwyneth Paltrow. Brukade ha väldigt svårt för "superhjältar-filmer" innan men av ngn anledning har detta vänt för mig (är fortfarande inget fan av spiderman dock). Älskar Batman och tycker att Iron Man var riktigt riktigt bra. Actionscenerna var precis lagom, effekterna var snygga, BRA skådespelare och en riktigt snygg film helt enkelt. Fick även hem den i GRYMT bra kvalité så det gjorde verkligen upplevelsen ännu bättre ;)


Har som sagt rätt mkt kvar att göra enligt mig "plan-för-dagen" men börjar redan ge upp den lite. Har nämligen nya One Tree Hill, Heroes och Prison Break på datorn nu och vill verkligen se dem :-) NUUU helst också *haha*

Börjar bli hungrig så kanske snart får laga ngn mat och sedan är det snart dags att ta sig till Bjärnum och sjunga, även denna gång med Manskören, och när jag kommer hem är det ju TopModel på tv. Hmm...borde ju passa på nu liksom!!!

Usch vilken dålig människa jag är...men palla plugga liksom!?!? Och handla kan jag göra imorgon!

Får se vad jag gör.....

Kramar så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0