Godmorgon....

Är sjukt trött och borde kanske sova lite till men ska till Emmaljunga och vara lite duktig idag. Och ju snabbare jag kommer dit desto snabbare kommer jag hem. Ska nämligen kanske träffa Baloo idag :D Han har varit hemma en snabbis och undrade m vi inte kunde hinna med en fika?! Och vill självklart hinna med en träff innan han åker till Gbg igen. Om jag nu inte skulle hinna klart i tid så är det ju dock tur att jag snart ska till Gbg en helg. Har bara haft svårt att hitta en helg som passa. Första och största anldningen till att åka dit är ju för att träffa Jonny (och Isabell såklart). Ska t.o.m få låna hans lägenhet och så bor han med Isabell så länge. Vill även få till en träff med min bror och Bea, Viktor och Baloo då såklart. Hoppas vi får till en helg snart :D:D

Var på Kingan igår, som vanligt ;) Trodde kanske att detta skulle bli min första helg utan KingsHead men icke. På grund av lite faktorer så valde jag ändå att gå dit. Och underbara Ellie ställde såklart upp och följde med mig. Du är världens bästa kompis vännen och bevisade det även för andra igår (du vet vem jag menar)!!!

Kvällen var okej...finns vissa saker jag blev lite besviken på och vissa saker som gjorde mig väldigt glad. Och det var mer PLUS än minus så är väldigt nöjd med kvällen får jag ju säga. Ska ju inte klaga :P Musiken var svinbra (förutom den sista halvtimmen) och det var ganska mkt fok ett tag. Folk som vill t.o.m kände *haha* Plus att mot slutet av kvällen dök även Emma upp :D Är så kul att hon är hemma....

Jaja, kommer kanske inte att skrica ngt mer förrän kvällen eftersom att jag ska hem och bråka lite med familjen (och även vara lite hjälpsam) för att sedan träffa Baloo.

Men önskar alla en trevlig söndag så hörs vi sen :D

Och LYCKA till på matchen Jossan...

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0