Goodnight......

Goodnight, sweetheart, well, it's time to go,
Goodnight, sweetheart, well, it's time to go,
I hate to leave you, but I really must say,
Goodnight, sweetheart, goodnight.


Så är det...dags för sängen. Är sjukt trött och nyser hela tiden. Kanske är det dags för den riktigt förkylningen nu, tog sig inte riktigt sist och inte ska väl jag få slippa den?!?! Jag menat inte ska väl jag ha den turen *suck*

Får nog strunta i att överraska mamma och pappa imorgon...tror inte att jag kommer att kunna lämna sängen kl 5 :P Hade gärna gjort det men eftersom att man har skola sen så får jag nog skippa det. annars hade jag lätt gjort det, hade ju kunnat sova hela dagen sen i så fall. Men icke...har en underbar 3-timmars-föreläsning :( Men efteråt kanske det blir middag med klassen och det låter ganska nice :D Om det sker direkt efter skolan dock, slipper gärna att åka fram och tillbaka liksom. Har ju inte skånekort längre eftersom att vi (jag, jossan och frida) numera samåker med Malin och Pernilla och känner att jag inte har råd med att pendla fram och tillbaka. Och sen är Jossan fortfarande dålig och så hon ska inte, vilket kan innebära att jag då får åka själv också. Tror nämligen inte att ngn av de andra tjejerna ska på träffen....

Får se imorgon helt enkelt...

Godnatt alla
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0