Hatar ekonomi....

Nu känner jag kanske att panik startat på allvar...för idag fattar jag ingenting. Glömt allt och förstår inget av mina anteckningar. De är så kladdiga och hälften av det jag skrvit ner förstår ja ingenting av. Håller på att bli lite galen av det!!! Och orkar inte, varken kroppen eller min hjärna orkar ta tag i det. Så får låta det ligga en timme nu och sedan börja om tror ja. Usch fan vad det är tråkigt att plugga...varför skulle jag bli samhällslärare liksom :P Jävla nationalekonomi....

Sitter i alla fall och lyssnar på Falling Slowly (och resten av låtarna från filmen ONCE) och känner mig redan lite lugnare. Låten är så sjukt jävla bra! Och jag och Ellie testade att sjunga lite på den i tisdes, tror faktiskt att vi kan göra den riktigt bra. Kanske t.o.m så bra att det blir en av låtarna vi spelar in sen :D:D:D Risken finns ju att man hinner tröttna på den men just nu är den bara TOKBRA :D

Funderar även på att beställa biljetten till Markus Krunegård så att man har det gjort...gör jag det så tvingar jag mig att åka och se honom sen. Så att jag inte backar ut bara för att man kanske blir själv. JAG SKA SE HONOM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0