Hemma....

Då var man hemma i Hässleholm igen...ångrade mig dock så fort jag satte mig på bussen. Hade gärna sovit i Emmaljunga i natt. Varför? Vet inte riktigt...men känner mig inte okej och vet inte ens om jag syftar på det faktum att jag är lite halv krasslig eller om det är ngt annat. Känner mig bara inte okej :-(

Hoppas i alla fall att jag mår bättre (på alla sätt och vis) imorgon för tanken är ju att jag ska till Tyringe och se när Röke möter HIF i första seriematchen för säsongen. Är innebandy för damer jag pratar om utifall om att ni fattar noll :P Hoppas att jag får se Jossan spela även om det kanske inte är så stor risk. Hon är 2:a målvakt och tydligen ska tjejen som står i mål vara GRYM. Men om inte annat får jag se henne sitta på bänken *haha* Ska heja lika mkt för det ;)

Blir sängen nu...måste ju upp tidigt imorgon och känna efter samt försöka komma på hur jag ska hitta till Tyrs Hov *hmm* Mitt lokalsinne är like med noll *oops* Eller som Vaso skulle säga "Är jag ute och går och ngn snurrar mig ett varv så kan inte berätta vart jag kom ifrån" :D:D:D

Godnatt....
Kramar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0