Home sweet home :D

Då var man hemma igen :D Och vilken panik jag hade hela vägen hem...eller ja för att vara ärlig har jag haft lite ångest sedan jag kom till Bjärnum. Trodde nämligen att jag glömt ugnen på så fick därför lämna sången tidigare idag. Men pohoo!! Som tur var hade jag fel och lägenheten var kvar :P Trodde visserligen inte att så mkt hade kunnat hända men var ändå orolig.

Sångn gick i alla fall bra...men nu kommer två övningar att bli inställda vilket innebär att jag och Ellie får träffas själva. Måste träffas och sjunga igenom låtarna själva några gånger för har annars bara 1 övning kvar inför sångkvällen i Verum. Inte för att vi ska sjunga så mkt...har 3 egna låtar att sjunga och sedan några gemensamma med de andra som ska uppträda. Men man vill ju ändå att det ska låta bra :D Och ser sjukt mkt fram emot att få sjunga Falling Slowly som lät riktigt bra idag. De andra låtarna är inte alls lika roligt men kan ju bero på att vi är lite smått tvingade att sjunga dem pga av sångkvällens tema. Menmen, bara vi får sjunga så :D:D:D

Ngt som gjorde mig extra glad idag var när regnbågen tittade fram. Är lite smått kär i regnbågen, som jag anser är helt magiskt vacker och idag var en ovanligt stark. Vet inte om ni fick chansen att se den men tog en bild med mobilen som ni kan se nedan. Blev inte så bra...tagen med min KASSA mobil och genom ett smutsigt fönster på bussen. Men hoppas ni ändå kan förstå hur vacker den var ;-)


Några har undrat varför jag lägger in bilderna så små, men om ni trycker på dem så blir de större :P Ville påpeka detta. Även om jag nu råkade lägga in denna i större format *ha*

Kram så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0