Host, host....

Då var det dags....höstens första förkylning :( Är snuvig, har lite ont i halsen och är helt trött och seg. Visst har inge större planer idag. Är ju meningen att man ska tenta plugga men vill inte öppna böckerna. Känner inte alls för det faktiskt! Inte för att jag någonsin känner för det men borde ju känna mig lite tvingad att faktiskt ta tag i det nu. Kommer inte att bli en lätt tenta! Så får väl äta ngt och sen skärpa mig lite....

Måste bara berätta om filmen jag såg igår...om man älskar musik så är detta en film man bara måste se!!! Det händer inte så jävla mkt i filmen kanske, men allt vara bara vackert och oooh helt underbart. Gjorde mig lite gladare över att ligga nerbäddad i alla fall. Filmen heter Once och är från 2006...och Glen Hansard är numera min nya idol. Vilken röst killen har :D:D Efter filmen satt jag och fixade hem all musik från filmen typ. Det var så bra! Helt kär i låten Falling Slowly....

Annars var kvällen rätt lugn igår....satt och tänkte mkt på Jossan! Hoppas du mår bättre idag, annars RING...

Ska nu skicka ett litet sms till PD och se hur söndagskröken var igår...antar att han inte mår alltför bra idag *mohaha* Och mår inte jag bra ska ingen annan heller göra det :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0