Hur mår min lilla spyfluga??

Den underbara kommentaren fick jag från min söta lilla bror idag *haha* Fick mig dock att börja skratta så antar att det var ganska kul :P Mår dock bättre...har fått i mig mat, tvättat klart och ett bad så känns mkt bättre nu. Kanske inte känner mig helt 100% magen gör lite ont men kan man vänta sig ngt annat egentligen??? Och har nu spenderat den sista halvtimmen åt att fundera på om jag orkar yogan eller inte...har dock bestämt mig för att gå. Kommer inte att vara så många pass och vill inte missa de få tillfällen som är. Plus att jag tror inte att jag blir värre av det, fast det är klart har ju aldrig gått på yoga innan så vad vet jag.

Sitter i alla fall och dricker vatten nu...för er som inte riktigt känner mig så är det INTE MIN GREJ. Men fick ett mejl från tjejen som håller i yogan och det var bra att dricka mkt vatten både innan och efter för att slippa få huvudvärk. Så är en duktig flicka och lyder såklart...ska även ha med mig en varm tröja till avslappningsövningarna. Längtar nästan mest til det :P

Efter yogan blir det att krypa ner under täcket och se Filip&Fredrik...sista avsnittet idag :( Ser redan fram emot våren och de nya avsnitten. Tycker att det har varit så sjukt jävla roligt. Och måste erkänna att jag även tycker att Fredrik är underbart söt. Tycker nästan han är lite het på sitt lilla töntiga sätt *haha*



Kommer säkert att nämna hur yogan var senare
om jag lever vill säga :P
Höres sen
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0