Ingen tjejkväll idag :(

Nopp, det blev ingen tjejkväll idag...men på fredag :D Så ska nog klara mig tills dess tror ja!!!

Har nu spenderat dagen med att läsa artikeln om barnarbete ännu en gång samt att jag har skrivit ihop min individuella skrivuppgift. Blev mest blablabla men den är i alla fall gjord. Och med tanke på att det verkar som att alla har skrivit ihop en massa strunt så tror ja inte att jag behöver lägga så mkt mer tid på den heller :P

Imorgon blir det dock grupparbete och lunch på stan *nice* Älskar att bland jobb med nöje ;) Är sjukt sugen på thaimat just nu så hoppas att de andra känner för ngt sångt imorgon...

Efter vårt lilla grupparbete så ska jag nog träffa Emma :D Hon har kommit hem från Island nu och bor bara 100 meter från mig. Vi börjar samla ihop oss *haha* Så om hon har tid så tänkte jag komma inom och spana in den nya lägenheten. Hoppas, hoppas, hoppas....

Imorgonkväll ska jag på bio med familjen. Lovat mamma och pappa att bjuda dem på bio så ska se ARN. Hade ju mkt hellre sett ngt annat men just nu är vi 4-1 (mamma, pappa, Malin och Berre mot lilla mig) så får nog ge mig. Men med mkt godis och läsk så ska jag nog klara det *haha*

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0