Kissemiss...

Oh, vill ha en katt NU...sitter här ensam i lägenheten och bara längtar efter katt som kan hålla mig sällskap. Borde plugga, borde verkligen plugga men orkar inte *suck* Sitter i stället och drömmer om min lilla katt som jag antagligen kan hämta v 44. Om jag nu fastnar för den..HOPPAS. Ska ner till Skurup nästa helg och ta en titt. Är så nyfiken :D:D:D

Annars är dagen ganska tråkig måste jag säga...har som tur snart dubbelavsnittet av Greys Anatomy nere. Glömde ju att säsong 5 började i USA i torsdes men nu har jag det snart *wohoo* Just det, ni hörde rätt....ÄNNU EN SERIE jag följer :P:P:P Kan verka helt galet att jag är så besatt av mina serier, men älskar att drömma mig bort från verkligenhen och då är serierna den bästa hjälpen....Säg vad ni vill om den saken, jag är lååångt ifrån ensam?!?!?! ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: jossan

shit jag hade också glömt greys anatomy, tack för att du påminde mig...kvällen är räddad :D

2008-09-28 @ 18:41:57
Postat av: fine

hej du =)

senare ikväll öppnar min bloppis för allmänheten med kläder från Acne, J Lindeberg, Diane Von Furstenberg, DKNY, Fifth Avenue Shoe Repair, Seven for all mankind och skor och stövlar från Replay, Marc Jacobs m.m. Även dunjacka från Peak Performance =)

Välkommen att titta in och fynda!

2008-09-28 @ 19:04:08
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Helena o Leon

Du får inte säga vad som händer.. jag sitter här hemma o väntar troget på att det ska komma på tv.. längtar så massor mycket!!! hoppas allt är bra.. Kram

2008-09-28 @ 19:37:42
URL: http://leonsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0