Knirr, knarr, knirr

Som jag berättade innan jag la mig igår så var jag helt slut och hoppades att det inte skulle ta alltför lång tid innan jag somnade. Men thii fick ja!!! För precis när jag var på väg att somna så vaknade jag till av ett ljud, ett "knirr-knarr-ljud". Höll på att bli tokig innan jag förstod vad det var och vart det kom ifrån....nämligen sängen i lägenheten över mig :P Var ett tag sen jag hörde det så KUL för dem *haha* Och de höll på längre än vanligt, vilket kanske var lite irriterande. Låg bara och väntade på att jag skulle höra fotsteg...då vet man att det är över :P Får väl även erkänna att man blev lite avundsjuk också...där uppe låg de och "myste" medan man låg alldeles själv i sin egen säng *ha*

Ska i alla fall fortsätta plugga nu igen...inte många dagar kvar. Har fortfarande ingen störra panik över tentan men börjar få lite ångest. Känner att jag måste börja ta tag i det nu :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0