Lalalalala.....

Hej igen...

Har nu precis kommit hem efter denna veckas sångövning. Varken jag eller Ellie lyckades ta alltför många toner idag men fick ändå rätt mkt planerat. Och ser ut att bli en okej höst ändå. Roligast kommer självklart vår egen välgörenhetskväll att bli....där får vi ju själv styra och ställa *haha* Men först och främst blir det en sångkväll i Verum, där det ska samlas in pengar till Furuboda. Kommer bli helt okej det också hoppas ja...

Mår mkt bätte idag...har problem med huvudvärk och fryser, men har ingen feber som tur är. Och förkylningen verkar nästan vara borta. Stanna borta nu bara!!! Har redan testat hur det är att skriva salstenta när man är sjuk och det kan ha varit det värsta jag gjort. Hela kroppen skriker att den bara vill därifrån och till slut ger man bara upp. Klarade dock tentan men vill gärna slippa uppleva det på lördag...

Har fått hem både Gossip Girl och One Tree Hill så nu vet jag vad jag ska hitta på efter TopModel och Filip&Fredrik :D:D

Dagens låt har varit Broken - Secondhand Serenade eller ja...alla låtar med dem har gått ganska varmt idag. Passar så bra gråa och trista dagar som denna....

Kram

Kommentarer
Postat av: fine

då antar jag att du redan upptäckt denna sidan? http://www.pannkakor.se/ om inte så kan du få nya uppslag på dina traditionella pannkakor där! :)

han var på samma balett som vi i milano, jag trodde knappt mina ögon!

2008-09-16 @ 23:20:09
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0