Lilla magen lugna dig....

För att citera Magnus Uggla "ILLA...jag mår illa". Efter att ha varit uppe ngn timme så vände sig magen ut och in på mig och är nu helt seg. Mår illa och vågar knappt röra mig! Började strax efter frukosten och vågar inte äta ngt mer nu, men är sjukt hungrig :( Så kanske måste ta och våga stoppa ngt mer i magen. Lite tråkigt att det krävs att jag måste ta mig till köket för att göra detta. Krävs nämligen rörelser för att ta mig dit och inte nog med det, håller även på och tvättar. Var verkligen tvungen att tvätta och trodde att jag skulle få en tid imorgon eller på lördag. Men icke den enda tiden som fanns var idag mellan klockan 12-17 så var tvungen att ta det.

Blir alltså inte Emmaljunga idag men innebär dock att jag kan ta en heldag hemma med familjen imorgon kanske. Har inga speceilla planer då så kanske stannar där kvällen ut. Beror ju visserligen på hur jag mår imorgon...

Boken har inte kommit idag heller och börjar bli jävligt irriterad nu. Hur lång tid kan det ta att packa ner boken och skicka den liksom???

Och när det gäller min lilla katt som jag kanske ska köpa så kunde jag tyvärr inte komma och titta på den denna helgen utan det blir nästa i så fall. Jag vill ju sen den NU...vill ju veta om jag får en liten inneboende eller ej vecka 44 då den är 12 veckor :D

Kram så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0