Lycklig....

Oh, har precis sett Sex and the city filmen igen och även denna gång lyckades den få fram både tårar och skratt. Den är så bra!!! Vill också springa runt i vackra kläder och skor, äta lunch med vänner men framför allt vara lika lycklig som de är i slutet. Kanske lite tidigare i livet än dem, behöver ju inte vänta tills jag är 40  år innan jag träffar den rätte. Men ändå...lycklig blir jag i alla fall av att se filmen :D:D:D



Något som nu gör mig ännu gladare är att jag nu ska göra mig i ordning för Emmas tjejkväll. Ikväll blir det vår egna "Sex and the city-kväll". Inte New York kanske och inte lika snygga kläder...men vi kommer att ha lika kul för det. Skratt och skitsnack!!!  :D Ska bli så roligt...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0