Meh....

Då har man precis sett nya Prison Break avsnittet...ojojoj. Vet att många andra har tröttnat på denna fantastiska serie, men jag tycker fortfarande att den är grymt bra :D Och jag gillar den nya säsongen, tror den kommer att bli RIKTIGT bra. Bara sett 3 avsnitt än så länge kanske lite tidigt att säga, men hittills är det spännande.



Visst även jag kan väl tycka att kanske hade 2 säsonger räckt...sluta på topp liksom. Men då hade jag ju inte fått njuta av underbara Wentworth Miller, killen är ju ganska HET. Och för er som inte kommit till säsong 4  ännu utan faktiskt följer det på tv  så säger jag bara FORTSÄTT TITTA....för vilken twist det blir ;)
 
Sitter just nu och undrar varför de nya avsnitten av One tree hill och Gossip Girl inte finns att ladda hem...brukar finnas uppe vid den här tiden. Jag menar hallå avsnitten gick ju igår i USA...kom igen jag vill ha hem dem NU.

Längtar i alla fall mest efter HEROES nu....mindre än 1 vecka kvar. Den 22 sep är det dags för säsong 3 att dra igång. Som jag har väntat....

Jaja, dags att börja läsa igen *suck*
Kramar

Kommentarer
Postat av: fine

vet du, jag har sett honom i verkligheten. I Milano, i våras. Han är lika snygg irl! :)

2008-09-16 @ 18:49:02
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0