Morgonen efter kingan....

Då har man vaknat, klätt på sig och satt hejdå till Malin och Ellie (som såklart sov här) och OJ vilken kväll det var....

Kvällen började med att Malin dök upp vid sju-tiden typ och då fick jag äntligen min mat. Åkte direkt till McDonalds och oh va gott det var med mat, bara det fick ju igång mig *haha* Sedan stack vi hem till mig och fixade vid oss och samtidigt som vi stod och sminkade oss ringde Charlotte och sa "JAG KOMMER" tror både jag och Malin började skrika av glädje....så sjukt kul att hon kunde :D

Efter ngn timme dock Charlie upp och då började drickandet på allvar. Det spelades vattenfall och drack shots ;-) Och lagom till Ellia dök upp hade i alla fall både jag och Charlotte blivit runda under fötterna. Vågar påstå att vi var på topp *haha* Jossan ringde även om undrade om hon och några tjejer från laget kunde följa med slutade dock med att Jossan var den enda....dock lika kul för det. Hon mötte upp oss vid tunneln och även hon var lagom nykter :P

        

Väl inne på Kingan är det dock lite suddigt...tror vi började med en shot där inne också *hmm* GÖTT!!! Träffade även en massa personer vi kände därinne så var verkligen en bra kväll tror ja. Har dock aldrig varit så lite på dansgolvet tror ja :S Vet interiktigt vad jag gjorde men pratade med en massa personer hela kvällen...kul var det. Även om jag nu i efterhand ångrar lite av det jag sa till vissa *haha* JEJE, sånt som händer...

Ska nu ta och äta lite tror ja...börjar bli hungrig :D

Hörs sen kram

Kommentarer
Postat av: ida

Jadå allt bra här med. Jo helgen har varit lugn o skön för vår del. nästan för lugn. van vid stim o stoj. men om ett par timmar ska vi bege oss för att hämta våra hulliganer;) din lördag var bra läste jag! Kanon! Full(?) rulle:p haha. mår bra idag?

2008-09-28 @ 12:43:55
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0