Myskväll a la Anna....

Pohoo....det var ju skönt!!! Blev inte alltför förvirrad av fikan så tror att jag ändå har lite koll. Kan t.o.m hända att jag klarar tenten imorgon :P Det jobbiga är att ingen av oss vet riktigt hur tentan ska se ut och om vi har pluggat "rätt" liksom. Men imorgon vet ja...håll tummarna för mig :)

Ikväll blir det i alla fall lite myskväll a la Anna...jag har hyrt film, köpt lite snacks och cola. Så ska tända lite ljus och bara njuta av ensamheten, för är ju inte bara en myskväll a la Anna är ju också en myskväll a la ensam *haha* Men tycker faktiskt att det ska bli ganska skönt. Plus att jag ska läsa lite till senare ikväll...lagom kul att ha ngn här då. Är ju skitsvårt att koncentrera sig då...så ingen av tjejerna denna fredagen :(



Jag håller i alla falll tummarna för Jossan som ska stå sin 2:a match idag (målvakt i Röke Innebandyklubb). Första målvakten är sjuk så då är det Jossans uppgift att hoppa in. Vet att hon är jättenervös men det kommer att gå hur bra som helst :D Ni kommer lätt att vinna och förväntar mig många blåmärken imorgon som bevis på hur bra du var *tihi*

Vill även önska Ellie lycka till imorgon! Hon ska vara chef för ngt hinder på en hästhoppningstävling imorgon (om jag fattat det hela rätt). Vi ses ju imorgonkväll sen så då får du berätta allt =) Du kommer ju nämligen att få höra allt om tentan *haha*

Sist men inte minst håller jag tummarna för VITTSJÖ. Vinner de imorgon så är det klart att de stannar i Söderettan :D Lite synd att Charlie inte får chansen att spela dock, hon fick ju tyvärr ett orättvist rött kort förra matchen och får inte spela :( Men det viktiga är ju att tjejerna vinner och att det håller sig kvar, inte alla som klarar det första säsongen i en högre division....

Ska laga lite mat nu...fläskfilé och ris *mums*

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossan

naw, du är ju för gullig. nu ska jag packa ihop väckan och dra. hoppas du får en mysig kväll, vi ses imorgon! kramkram

2008-09-19 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0