Någon som är intresserad?!?!?

Ooops...ännu ett inlagg tänker ni säkert!!! Jaja, men nu är det viktiga grejer på gång :D:D:D

Fredagen 17 oktober spelar Markus KrunegårdTivoli i Helsingborg, och om det finns en enda artist jag vill se i år så är det Markus Krunegård. ÄLSKAR HONOM! Det var sjukt länge sen jag uppskattat en svensk artist så mkt som Krunegård. Alla hans texter är fantastiska, killen är ett geni. Låtar som Jag är en vampyr, Ibland gör man rätt ibland gör man fel och Stjärnfallet tillör favoriterna om man nu måste välja några. Får väl tacka Mattias för att han skickade Jag är en vampyr i början av sommaren till mig :D

I alla fall...undrar nu om ngn är sugen på att följa med. Jag ska dit i vilket fall som helst, men är ju alltid trevligt med sällskap liksom :D Bara till att höra av er i så fall....

Har helt glömt bort att jag mår sådär just nu...är bara lycklig över att jag kommer att få se honom. Lite rädd att jag faktiskt har tenta den 18 okt...men det skiter jag fullständigt i :D:D:D

WOHOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0