Nähe...

Man kan alltså inte vakna sjuk lägga sig några timmar och sen bli frisk igen...då vet jag det :P Mår i alla fall bättre, febern är nästan nere men förkylningen är tyvärr som innan. Håller bara tummarna för att febern ska försvinna helt under dagen och sedan stanna borta. Vägrar missa föreläsningen på onsdag, gör jag det känns det ju som att man har missat hela kursen nästan. Har ju tenta om mindre än 1 månad så har ju inte jättelång tid på mig att ta igen det jag missar! Och bokfan har ju inte kommit heller. Gör det ju inte lättare att ta igen det man har missat heller *grr*

Funderar nu på att gå och köpa mig lite apelsiner på Gethornet, intalar mig själv att om jag äter lite frukt så kommer jag snabbare att bli frisk. Har bara äpplen hemma just nu och det känns inte lika övertygande *haha* Så blir att köpa mig sig lite frukt, coca cola (såklart) och sedan se ngn film kanske....

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0