När ska boken komma????

Var idag på min första föreläsning på den nya kursen "Politisk ekonomi" och var faktiskt väldigt intressant. Speciellt den sista halvtimmen. Dock är ju handen helt slut nu, tror det blev ca 4 blad anteckningar (ohja, fram och baksida) och kladdigt blev det. Känner dock att jag måste ha boken för är lite osäker på vad kursen egentligen ska handla om :S Beställde boken från bokus förra tisdagen och fortfarande inte ljud. Sist jag beställde en bok från nätet tog det 3 dagar sen var den hemma hos mig. Beställde dock då från en annan sida. Fattade även ett beslut idag om att vi ska ha hemtenta iställer för salstenta. Har inte haft det en enda gång sen jag började så det kan bli intressant. Innebär ju som tur är att jag också slipper åka in till skolan två lördagar i rad *wohoo* Det är nästan det bästa :D:D:D

Har även börjat roa mig med en liten lek som Jossan berättade om för ngn vecka sen. Tydligen är det så att damerna i Röke innebandyklubb har en liten lek där de samlar på bilnummer *haha* Och det gäller alltså att hitta 000-999 och i nummerordning. Man får alltså inte räkna en skylt om det inte är det nr man är på. Och började med detta idag och är är såååå sugen på att hitta nr 000 och 001 för jag vet nämligen var 002, 003 och 004 finns :P Låter säkert knasigt, men är faktiskt ganska kul när man ändå är ute och går. Kommer lätt att bli extra svängar runt Norra Stations parkering varje gång jag går till stan eller tåget *hehe*

Sitter just nu och väntar på mitt Heroes avsnitt som är nere om ca 15 minuter....ska bli så spännande *lycklig*

Annars idag blir det ganska lugnt...ska se om det finns ngn tid i tvätten, annars får det bli imorgon. Ska även leta fram lite träningskläder (tror jag ska ha några kläder gömda) för imorgon börjar min Yogakurs. Får se om det hjälper mina rygg- & sömnproblem eller ej.....HOPPAS!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossan

det börjar på 001 så bry dig inte om att hitta 000 ;)

2008-09-24 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0