Naw.....


Äntligen blev den av...tjejkvällen alltså :D Har pratat om det länge men har haft svårt för att hitta en dag som passar alla men nu blev den av. Och det var precis lika trevligt som jag hoppades på. Jag och Ellie pratade i början på veckan om att kanske försöka få till en träff då vi visste att Charlotte skulle vara själv hemma hela veckan, Våfflan har nämligen varit i Värmland och fiskat. Så det passade ju perfekt att ha träffen nu utan att behöva slänga ut honom :P

Alla vi tjejer har alltid varit så avundsjuka på Charlotte och Våfflan då vi ALLA anser att de har världens bästa förhållande. Jag menar killen är ju världens sötaste och ikväll fick vi ännu ett bevis för det. Våflan har ju som sagt varit bort hela veckan och det var planerat att han skulle komma hem imorgon...vilket Charlotte självklart såg fram emot. Men vad händer?? Jo, mitt i filmen (Martian Child) hör vi hur ngn låser upp dörren och går in och vem är där om inte Våfflan?!?! Då kommer han hem en dag tidigare som en överraskning...ni skulle ha sett Charlies min :D:D:D:D

Blir man ännu mer avis eller??? Var är killen som skickar blommor, vågar mysa framför kompisarna, skickar gulliga sms till mig liksom....

Inte konstigt att man kan bli lite bitter *haha* Trvis visserligen väldigt bra med att vara singel vissa stunder. Jag och Ellie har haft en väldigt rolig sommar och de sista veckorna har varit ännu bättre. Men när man ser par som är lyckliga....verkligen LYCKLIGA tillsammans kan man ju inget annat än längta efter det själv.....

Blir till att lyssna lite på "Can't take my eyes off of you" och drömma sig bort lite....

Godnatt....
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0