Ny dag....nya problem :P

Så, klockan är ca  11 och håller just nu på att ladda hem alla mina serier som visades i USA igår. Vi har Prison Break, Gossip Girl, One Tree Hill och HEROES :D Får dock inte ner One tree hill och håller på att bli tokig över detta. Varför vill filen inte fungera???? Ska lösa det inom kort dock...tro mig!

Annars ska jag snart hem till Emmaljunga och vara lite duktig innan jag ska til Bjärnum och sjunga. Ska idag få tralla lite med Bjärnums Manskör och det är alltid lika roligt. Vet dock inte exakt vad det är vi ska sjunga :S Curre skickade bara ett sms och undrade om vi inte kunde hjälpa Manskören lite idag....hjälpa dem med vad liksom *hmm* Ska bli intressant att se vilken låt de har problem med och varför vi skulle kunna det bättre!?

Skulle beställa en ny kamera idag och vad händer...jag får inte beställa hem den på varken faktura eller delbetalning för att jag inte är kreditvärdig....what the f*uck liksom. Gör inte min dag bättre precis!!! Vill verkligen få hem en ny kamera nu ochhar hittat en som passar mina behov jättebra och ganska billig också liksom. Får se om jag kan be min lilla familj köpa den i deras namn. Vill inte betala med mitt visakort för har inte pengar just nu...och funderar allvarligt på att delbetala den *hmm* Ja, det får nog bli ett snack med lilla mamma ;-)

Morgonens låtval: The drugs don't work - The Verve

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0