Precis vad jag behövde....

Jag kan nu erkänna att jag är helt slut och ska gå och lägga mig. Har precis sett det nya avsnittet av One tree hill och grät hela avsnittet igenom. Men sista minuten fick mig att totalt bryta ihop. Lite pinsamt att erkänna kanske, men ni som känner mig vet att jag bölar till både dramafilmer, serier som tecknat. Och vet ni vad det lustiga är? Jag tror jag behövde det...

Jag har känt mig väldigt lustig på senaste tiden...inte ledsen, inte arg, inte glad bara tom. En jättekonstig känsla!!! Kan inte ens minnas när den började, men har känt att jag bara ÄR den senaste tiden. Istället för att leva livet har livet levt åt mig liksom. Kanske blir lite överdrivet nu...har ju som sagt gråtit i 40 minuter svårt att inte överanalysera allt. Och hoppas ingen blir alltför orolig nu!? Har inte haft denna känslan hela tiden, bara när man är ensam liksom.

Konstigt att det kan vara så skönt att gråta ibland....men känns bättre nu!

Godnatt....och sov gott
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0