Sååå hungrig...

Sitter just nu och väntar på syster som borde ha varit här nu!! Och det första vi ska göra när hon kommer är att åka till McDonalds, jag är så sjukt hungrig så skriver egentligen bara för att koppla bort det just nu :P



Glömde ju säga hur matchen slutade innan, snacka om TABBE *haha* Röke vann med 4-3 över HIF!!! Grymt spännande match :D Har ju inte varit och sett en innebandy match sen mitt första år på gymnasiet typ. Var och såg en del matcher med herrarna i Emmaljunga. Man kände ju nästan hela laget på den tiden så var faktiskt väldigt kul. Och även om ja bara känner Jossan i Röke så var det ändå hur jävla roligt som helst. Nästan lika kul som att se en fotbollsmatch ;-)

Ticktack, ticktack, ticktack...var fan är hon?!?!? Min stackars lilla mage :(

 Kollade även nyss in min brors hemsida, den kommer jag nog att ha riktigt nytta av :D Men ser  även fram emot att kunna bråka med min bror när jag anser att han recenserat en film tokfel. Jag har ju alltid rätt så lita på mina kommentarer :P:P:P




Kommentarer
Postat av: fine

jamen vafan, det skulle vara underbart! klubbstugan reunion!

eller vår klass från vittsjö.. vad tror du magnus wirell gör nuförtiden?? hihi

2008-09-27 @ 19:03:35
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: ida

nämen hej Anna! Hur är läget med dej?

2008-09-28 @ 10:26:25
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0