satanshelvetesjävlaskit

AHHHH....ibland kan jag bli så jävla förbannad på folk. Skulle ju nu första avsnittet av Heroes nu var det tänkt. Och vad händer??? Sätter igång det och är helt överväldigad över det faktum att jag ÄNTLIGEN ska se det men icke då. Varför skulle jag ha tur idag när allt annat gått sådär?!?!? Är ju självklart ngn rolig typ som döpt ett House avsnitt till Heroes s03e01. Fan vad arg jag är nu...

Visst lite klantigt av mig att inte kolla...men tittade bara snabbt om det var bra kvalité och tänkte bara att kvinnan ibörjan som ser "låtsas myror" på sin kropp råkat ut för ngn vaneföreställning som ngn annan ger henne. Jag menar allvarligt, omöjligt att veta att det inte var ett heroavsnitt efter de få sekunderna. Och glömmer ibland att det finns idioter som tycker att de är jävligt roliga när de döper om sina filer. AHHHHHHHHHHH

Håller i alla fall på att få ner det nu...har DUBBELKOLLAT. Men blir ju inte till att se det ikväll dock :-( Så får vänta ännu en dag....FAN OCKSÅ.

Är måttligt road just nu....

Och glömde ju innan att berätta att lilla jag skadade armen innan så kan knappt röra den. Ska bli intressant och se om jag överhuvudtaget kan anteckna ngt imorgon. Gör riktigt jävla ont och är svullen och blå runt armbågen. Verkligen vackert :P

Ber om ursäkt för alla svordommar i detta inlägg men HELVETE helt enkelt. Tänk så lite som behövsför att förstöra min kväll *oops*

Blir väl ett Gossip Girl-avsnitt istället...

Godnatt och sov gott alla lite mer lyckligt lottade människor...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0