Sista dagen....

Sista dagen innan tentan och idag kommer det bli råplugg, lite panik blandat med ångest och kanske väldigt lite sömn. Fram till klockan halv 2 blir det råplugg och efter fikan med Jossan och Frida så vet jag och det andra också kommer att påverka min dag. Jag hoppas att jag efter fikan känner mig ganska lugn men just nu har jag väldigt svårt att tro det....

I vanliga fall är det ju ganska skönt att det är fredag men just nu känns det bara som vilken dag som helst. Antar att det blir så när man varit ledig hela veckan och har tenta en lördag. VARFÖR envisas de med att alltid ha salstentorna på lördagar liksom??? Är verkligen helt värdelöst men som tur är ska Frida köra så kan i alla fall åka med henne in...sedan får jag se om man lyckas vara klar ungefär samtidigt som henne. Finns en risk att jag lägger ner pennan så fort jag ser att hon är klar. Hellre åka bil hem än sitta och göra en bra tenta *haha*

Jaja, inte tid att sitta här längre...hörs sen

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0