Snart fikadax :D

Har nu läst igenom alla sammanfattningar i boken samt mina anteckningar och nu känns det faktiskt ganska bra. Är nästan rädd för fikan nu, tänk om det visar sig att jag förstått allt fel *haha* Bäst för Frida och Jossan att de håller med mig :P Ska i alla fall bara bli skönt att komma ut lite och är sjukt sugen på ngt gott.

Har också bestämt mig för att jag efter fikan ska gå och hyra ngn film. Blir ju en ganska soft kväll med tanke på tentan imorgon och på tv går det ju bara bajs så tänkte att jag faktiskt skulle unna mig en hyrfilm ikväll och kanske en påse chips :D Frågan är dock vilket humör man är på....vill jag se ngt romantiskt, eller kanske en thriller, varför inte en skräckis eller *hmm* ngt verkligt drama. Får se vad butiken har att erbjuda :D

Kanske även blir en liten tripp in på Vero Moda...var länge sen nu tycker ja. Kanske kan unna mig ngt fint efter denna hårda vecka *haha* Eller lägga undan ngt som kan jag belöna mig själv med imorgon när det är över. Tål att tänkas på i alla fall...

Dags att börja klä sig i alla fall..hann med ett liten bad nyss och ohhh va skönt det var!! Frös så mkt att jag trodde jag hade feber men icke *pohoo* Var i alla fall riktigt nice...



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0