Snyft, snyft....

Trodde de första timmarna av dagen att jag bara var seg efter gårdagen...men icke. Tror nu att jag faktiskt är påväg att bli sjuk. Ligger just nu nerbäddad i soffan med täcke och fryser ändå. Kan aldrig vara ett bra teckan eller?

Så anser faktiskt att jag har lite rätt att tycka lite synd om mig själv :( Kunde ju som sagt varit i Höör och haft det mkt trevligare än vad jag har nu. Har dock "lånat" hem lite filmer varav en skulle vara en fantastisk romantisk och sorglig film (om jag fattat den rätt). Känner faktiskt för ngt riktigt snyftigt just nu...

Om man ska se ngt positivt med att bli sjuk så är det väl att det egentligen passar väldigt bra denna veckan. Har nämligen tenta på lördag så har därför bara en enda föreläsning i veckan och då måste man inte ens gå på den. Är visserligen aldrig kul att vara sjuk och plugga. Men missar i alla fall inget i skolan!!! Utan kan ligga i sängen hela veckan med min "underbara" ekonomibok.

Håller dock tummarna...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0