Stressad....men ack så lugn

Mhmm, kan ni förstå det???

Jag har egentligen jätte mkt att ordna med idag...det ska ringas samtal, jag måste till mammas jobb och skriva ut lite papper, jag måste börja läsa lite kurslitteratur, jag ska sjunga, jag måste handla och det är bara några av punkter på dagens program *suck* Så känner mig stressad men är ändå lugn :S Sitter i soffan, har precis ätit frukost, kollar min mejl, skriver detta inlägg och ska även se klart en film jag började på igår. Var bara så jävla trött när det var ca 40 min kvar så fick stänga av den och lägga mig...så måste ju se det nu ;-) Har ju inget annat val *tihi*

Allt annat hinner jag väl med sen...inga problem :P Det löser sig!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0