Tankarna flödar....

Sitter just nu och tänker väldigt djupa tankar! Både på det ena och det andra, mest just nu på hur människor kommer och går i ens liv. Och hur mkt vissa hinner påverka en på väldigt kort tid! Har funnits några sånna i mitt liv och är konstigt hur glad och ledsen man kan bli samtidigt när man tänker på dem. Jag har ju då haft turen att de bara är positiva erfarenheter jag fått och anledningen till att man blir ledsen av att tänka på dem är just på med tanke på att man inte längre har kontakten med dem...

Finns en person som är på väg bort och av ngn anledning känns det ganska jobbigt. Var länge sedan jag kunnat vara så ärlig om verkligen allt för bara en person. Vet inte varför men har hänt saker i sommar som bara denna vet om, eller stunder jag har känt mig nere då jag bara velat prata med denna personen. Vem ska ta över den rollen nu? Även om jag har världens bästa kompisar som jag kan berätta ALLT för, så finns det ändå saker som ibland är skönare att berätta för ngn annan. Just för att man bara vill prata av sig utan att behöva överanalysera allt.

Så är deppig men GLAD...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0